سفارش طراحی سایت و سئوی سایت در رشت گیلان ✔️ لیست قیمت و تعرفه

زاراکد، سفارش طراحی سایت و سئوی سایت حرفه ای در رشت

سفارش طراحی سایت و سئوی سایت در رشت گیلان ✔️ لیست قیمت و تعرفه

زاراکد، سفارش طراحی سایت و سئوی سایت حرفه ای در رشت

زاراکد، سفارش طراحی سایت و سئوی سایت حرفه ای در رشت ✅ تعرفه و قیمت مناسب ✅ شرکت با تجربه بالای 10 سال | طراحی سایت شرکتی فروشگاهی و...

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بازار کار و درآمد طراحی سایت چگونه است؟

 

بازار کار و درآمد طراحی سایت چگونه است؟ الان که مشغول خواندن این مقاله هستید، احتمالا جزو یکی از این دو دسته افراد زیر هستید:

(1) آشنایی کافی نسبت به بعضی از زبان‌های برنامه نویسی دارید، مثلا در دانشگاه آن را یاد گرفته‌اید یا دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اید، خلاصه اینکه از چند زبان برنامه نویسی سر در می‌آورید. و حالا قصد دارید از آن در حوزه طراحی سایت استفاده کنید.

مشکل اینجاست، هر شرکتی که درخواست می‌دهید، از شما انتظار حداقل یکی دو سال سابقه کار و چند نمونه را دارند. شما هم که متاسفانه تجربه کاری نداشته‌اید، با ناامیدی به سراغ حوزه‌های دیگر می‌روید. از طرفی هم خودتان سرمایه کافی برای راه اندازی یک شرکت طراحی سایت ندارید.

(2) یا اینکه جزو دسته دومی هستید، که علی‌رغم اینکه مهارت خاصی در کدنویسی ندارید، اما دوست دارید وارد بازار کار طراحی سایت شوید. شاید مثلا به دلیل سلیقه شخصی خوبی که دارید، فکر می‌کنید طراحی سایت به دردتان می‌خورد!

پیشنهادی که در ادامه قرار است به شما بدهیم، کار هر دوی شما را راه می‌اندازد؛ بدون اینکه به سرمایه و سابقه کاری زیادی نیاز داشته باشید. حتما کنجکاو شده‌اید بدانید چیست؟! کمی صبر کنید به شما می‌گوییم.

پس بیایید در مورد درآمد طراحی سایت، بازار کار طراحی سایت و آیندۀ آن در ایران صحبت کنیم. سپس بررسی کنیم که برای طراح سایت شدن، چه چیزهایی نیاز دارید.با زارا کد همراه باشید.

 

بازار کار و درآمد طراحی سایت چگونه است؟

 

بیشتر بخوانید: نکاتی در رابطه با طراحی سایت فروشگاهی، که باید بدانید.

بازار کار طراحی سایت در ایران چگونه است؟

علاوه بر آن در مورد درآمد ماهانه طراحی سایت نیز صحبت می‌کنیم؛ تا بفهمید در این بازار داغ طراحی سایت چه خبر است. چرا داغ؟ چون می‌بینیم، کسب و کارهای اینترنتی مخصوصا ساخت سایت، روز به روز جان بیشتری می‌گیرند؛ پس تقاضا برای آن همواره وجود دارد و احتمالا بیشتر هم می‌شود.

باورتان می‌شود که عبارت "طراحی سایت"، به تنهایی حدود 12000 بار سرچ در ماه دارد؟ یا بعنوان مثال "طراحی سایت رشت " ماهانه بیش از 1000 بار جستجو می‌شود.

این آمار نشان‌دهندۀ این است که تعداد افرادی که به دنبال راه‌اندازی سایت هستند خیلی زیاد است. بنابراین، هر کدام از این جستجوکننده‌ها، می‌تواند مشتری احتمالی شما باشد.

 

 

درآمد طراحی سایت چقدر است؟

بگذارید خیلی ساده به شما بگوییم، که هیچ جواب مشخصی برای این سؤال پیدا نمی‌کنید. هزینه‌ها در بازار طراحی سایت شفاف نیست و هیچ تعرفۀ مشخصی هم وجود ندارد (متاسفانه)! یعنی برخی شرکت‌ها ممکن است برای طراحی یک سایت ساده از شما 30 میلیون تومان پول بگیرند و برخی دیگر همان سایت را با 3 میلیون تومان راه‌اندازی کنند.

پس درآمد شما هم به عنوان یک طراح سایت، مقدار مشخصی ندارد. مثلا شاید در یک شرکت طراحی سایت مشغول باشید و حقوق ماهانه تقریبا مشخصی را دریافت کنید. (تا آنجایی که می‌دانیم این حقوق از ماهی 2 میلیون تومان برای افراد بدون سابقه کار، شروع می‌شود و برای افراد برنامه‌نویس و مسلط به React به ماهی 10میلیون تومان و بیشتر، می‌رسد.)

یا اینکه به صورت پروژه‌ای کار بگیرید که در این صورت متغیر است. مثلاً فرض کنید، در ماه 3 سفارش طراحی سایت قبول کنید و از هر کدام 2.5 میلیون تومان دریافت کنید. درآمد ماهانه شما 7.5 میلیون تومان می‌شود!

 

بازار کار و درآمد طراحی سایت چگونه است؟

بیشتر بخوانید: خدمات سئو در گیلان رشت و انزلی

برای ورود به بازار طراحی سایت، چه چیزهایی نیاز دارید؟

 

همانطور که گفتم، اگر بخواهید از راه تخصصی و حرفه‌ای وارد این حوزه شوید و زیر و بم طراحی سایت و کدنویسی را بدانید، احتمالا آموزش شما زمان زیادی می‌برد. اما اگر مصمّم هستید، سایت https://www.w3schools.com/ را به شما معرفی می‌کنیم. خلاصه اینکه باید به یک یا چند زبان برنامه نویسی مسلط باشید.

اما یک راه سریع و ساده هم برای طراح سایت شدن وجود دارد. همان روشی که در مقدمه وعده‌اش را داده بودیم. راهی که با آن می‌توانید، خیلی زود از یک مسیر راحت و البته مطمئن، وارد بازار طراحی سایت شوید.

 

پیشنهاد ما استفاده از سرویس سایت ساز و فروشگاه ساز زازا کد است. به دو روش:

1-گرفتن نمایندگی زارا کد:

 

شما با گرفتن نمایندگی از زارا کد ، خودتان مانند یک شرکت طراحی سایت مستقل عمل می‌کنید. می‌توانید برای افراد و کسب و کارها سایت یا فروشگاه اینترتنی طراحی کرده و در اختیارشان بگذارید.

ما این امکان را در اختیارتان گذاشته تا بتوانید بدون سرمایه گذاری و چالش‌های فنی، شرکت طراحی سایت خودتان را داشته باشید. راستی آموزش‌های کافی هم همان ابتدا به شما داده می‌شود. میزان درآمد شما، با استفاده از نمانیدگی گروه زارا کد ، به‌خودتان بستگی دارد. اگر خوب کار کنید، درآمدتان چیزی حدود 50 یا 60 میلیون خواهد بود. هیچ محدودیتی برای میزان درآمدتان وجود ندارد.

اگر می‌خواهید در مورد آن بیشتر بدانید یا از آن استفاده کنید، به صفحه نمایندگی زارا کد  سر بزنید.

 

بازار کار و درآمد طراحی سایت چگونه است؟

 

 

بیشتر بخوانید: خرید اینترنتی چگونه انجام می شود ؟

2-خرید و ویرایش سایت‌های زارا کد 

یک روش دیگر این است که بسته‌های سایت زارا کد را خریداری کنید، روی ویرایش و طراحی آن وقت بگذارید، سپس بعد از مدتی که آماده شد، آن را بفروشید. کار کردن روی سایت‌ها بسیار لذت بخش است و اگر به زبان‌های HTML و CSS آشنا باشید، می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید. این کار هم درآمدی برای‌تان خواهد داشت و هم اینکه دست‌تان به طراحی سایت آشنا می‌شود.

 

 

چگونه می‌توانم از شما نمایندگی بگیرم؟

گفتیم با گرفتن نمایندگی پرتال، شما مانند یک شرکت طراحی سایت مستقل می‌توانید فعالیت کنید. با دریافت نمایندگی، سایتی مانند خود پرتال دارید که در آن می‌توانید بسته‌های سایت و فروشگاهی خود را ارائه کنید. هر قابلیتی را که پرتال دارد، شما هم می‌توانید به مشتریان‌تان ارائه بدهید؛ مثلا تعداد زیادی قالب حرفه‌ای و زیبا، امکان مدیریت دامنه‌ها، درگاه پرداخت آنلاین، اتصال به سامانه پیامک و ده‌ها قابلیت دیگر.

برای اطلاعات کامل به صفحه اصلی ما مراجعه کنید. همچنین کارشناسان به شما مشاوره رایگان نیز می‌دهند تا ببینید اصلا نمایندگی به درد شما می‌خورد یا اینکه چگونه باید آن را دریافت کنید. بعد از دریافت، نیز در یک جلسه چند ساعته نحوه کار با سایت را به شما آموزش می‌دهند.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی